12-12-12

Onsdag idag, ännu en dag nämare lovet :) Som sagt så är det fyra månader med Jakob idag också, världens finaste kille! Dagen har rullat på rätt okej, haft kör och adventskör typ hela dagen. Gick på första lektionen som var SO och runt 5 minuter av matten, vem är inte skoltrött nu såhär på slutet av terminen? :-) Förövrigt förstår jag inte när vissa ska börja att utnyttja sina öron... Skönt att de två/tre värsta dagarna i veckan redan är gjorda, nu är det torsdag kvar som består lucia och av vanliga lektioner, betyg prat och såndant antar jag. På fredag skulle det vara någon heldag med trygghetsrådet som vi skulle planera något på om jag förstod rätt. Sedan är det i princip klart för denna terminen! Idag har jag även hunnit med att boka in körkortsprovet, suttit och pluggat som en galning. Inte helt lätt, men det går bättre och bättre! Har en vecka att stenhårtsplugga på nu, behövs, haha ;) 
 
Ha en go onsdagskväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0