Hejhej

God dag ;)
Har kommit hem från träningen för en stund sedan och min dator har i princip gått sönder så jag kan inte skriva på den, så jag sitter och skriver på mammas amerikanska dator och den är jäkligt jobbig!! Blev ingen direkt träning idag. Alla satt och pratade vilket bara var mysigt, Fransson bjöd även på någon tårta. I morgon är det absolut sista julavslutningen i Tanumskolan för oss nior, måste erkänna att jag tycker det känns sjukligt skönt. Längtar som sagt till gymnasiet av en hel del anledningar. Men det är bra, bra att ha något att se fram emot som har med skola att göra. Inte ofta det händer menar jag, haha! Förövrigt ska jag strax plugga lite moped, ska göra körkortsprovet på fredag och jag är sjukligt nervös, hoppas det inte är svårt...
Just för tillfället är jag på rätt dåligt humör, inte för att någon har gjort något eller något liknande, utan för att allt ska vara så komplicerat och invecklat mestadels av tiden på denna jord. Vad ska det vara bra för liksom? :( 
 
 
Ha en grym fortsatt tisdagskväll, imorgon är det L-OOOOOOOO-V :D

Snygga tandborsten i sig själv haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0