Julmusik och sista tisdagen gjord!

Julmusik är på och jag mår toppen även fast tröttheten ligger och trycker! Helgen var jättebra, fredagen spenderades med pappa och syskonen. Åkte hem till mamma på kvällen och myste framför X-factor. Lördagen spenderades med farmor, vi fikade och hon köpte några presenter till mig som jag fick välja ut eftersom jag snart fyller och julafton börjar närma sig. En HH jacka och en huvtröja, blev så nöjd! Min farmor måste vara en av mina förebilder, hon är så go och har verkligen stil på alla vis. Min saknade pojkvän träffade jag på eftermiddagen och var med honom tills söndag på kvällen och då kollade jag på hans träning. Som sällskap hade jag goa Fredrika! 

Sista måndagen och tisdagen gjord för denna terminen. Igår blev vi även ägare till en moped på tal om måndag, woho! Vi har ju en måndag och tisdag till, men de blir absolut inte något vidare jobbigt med tanke på att det är showbiz och mys som gäller. Redan har halva nian snart gått och ja, jag tycker det är skönt, riktigt skönt. Ser fram emot sommarlovet, jag som inte ens brukar gilla sommarlov :D

Nu börjar lovet närma sig och jag längtar... Finns så mycket som ska hinnas med, som jag vill hinna med :D 

Början av nian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0