Lista

Hittade en såkallad "lära känna mig" lista, har inget annat att skriva om :)


Namn: 
Emma :)

Smeknamn: Inget speciellt

Låt du lyssnar på när du är ledsen: Avril Lavinge - Keep holdning on

Beroende av: Jakob ♥

Vad tror folk om dig? Har inte frågat, hm..

Stämmer det? Ja

Låt du älskar? La ut den på bloggen förut, men P!ink - Try, den är underbar och peppande!

Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte, mina ögonfransar kanske, haha?

Vad säger du för att imponera på folk? Ingen aning! :o

Hur imponerar man på dig? Genom att vara stark, försöka om och om igen!

Brukar du skratta för dig själv? Haha alltid... ;)

Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Ah bra! Okeej :) <3"

Var bor du? Bohuslän

Trivs du där? Ja, fast går väl i perioder! Är lite periodare av mig :)

Äger du några converse? Ja, älskar converse! Favoriterna på sommaren :)

Sprit, vin, cider eller öl? Cider

Brukar du bli för full? Aldrig full.

Är du allergisk mot något? Potatismos..

Hur brukar du svara i mobilen? "Aa det är Emma!" eller "Hej det är Emma!" eller bara "Emma"

Antal timmars sömn per natt? 8?

Brukar du komma i tid? Ja :)

När mår du bra? När det är en bra dag, fina människor, pojkvännen nära. Ja, allt som får mig att må bra helt enkelt!

Får dig arg? Orättvisa, när jag inte förstår mig på något, finns väl massor man kan reagera på. Oftast inga småsaker, så lätt får det inte gå! :)

När blev du fotad sist? Month ago!

Hur känner du dig nu? Trött

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0