Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Gått hela dagen och italat mig själv att när man släpper, taget tar man steget. Motivation att klara av allt, stå upp för mig själv och framförallt de människor jag älskar och bryr mig om och de som bryr sig om mig. Känns viktigt för mig att ta vara på de jag älskar just nu, umgås med dem och ge dem tid. Vem har inte sagt eller hört "Jag har inte tid", men det uttalandet ska aldrig mer glappa ifrån min mun. Tid är något man tar sig, inget man får gratis som männsikor tror. Den tiden får inte slösas bort, den ska levas. Lyckligt och härligt! Med det menar jag absolut inte att man inte ska kämpa, för kämpa är A och O! Jag vill inte känna att jag dras tillbaka av mig själv. Jag vill blomma! Jag ska älska... Helt enkelt känna mig levande, lycklig. Leva.

Tumblr_mfyos5w2wa1s1hql0o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0