Måndagskväll

Godkväll!
Hoppas alla haft ett underbart lov, för det har verkligen jag haft. Vill spola tillbaka tiden och göra om allt! :D Nu är det liksom dags att återgå till skola och slit. Bara tanken på att bli väckt på morgonen vid 7... Men jag får stå ut, sista terminen och det är otroligt skönt för jag behöver mer lov!! Fast jag har en känsla av att denna terminen inte alls kommer bli skön, nationella och andra prov. Känns ju sådär. Har en känsla av att allt sätts igång igen med en kickstart, allt på samma gång liksom. Vet inte om jag ska säga att det är skönt eller bara jobbigt. Fast och andra sidan är det ju bra att vänja sig vid tempot. För att inte vara så negativ, så vet jag att det kommer hända massor roligt på vägen... Saknar dessvärre finaste människan på denna planet ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte att nians vårtermin var as chill! Man kunde ju inte direkt plugga till nationella vilket ledde till mindre läxor. Speciellt när alla lärare tog hänsyn till det också! Sista månaden gjorde vi INGENTING. Så du kommer klara terminen galant Emma! :) puss

Svar: Ganska lugnade att veta, såklart! :) Puss
emmaelinlouise.blogg.se

2013-01-11 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0