Nu ska jag sova, sjukt go natt på er!

Tjenaaa mittbena! Haha.
Det var ett tag sedan jag bloggade och jag har abstinens, jag BEHÖVER skriva av mig och bara låta fingrarna gå över tangenterna. Jag behöver det. Lite tankar nu då, var ett tag sedan jag öste ner ord! 

En sak jag tänkt på, det är så himla skönt att gråta ut. Krypa ihop och gråta som en barnunge, för ingenting. Efteråt är alla tankar och känslor ute och iallafall jag kan tänka mycket klarare efter jag varit riktigt ledsen! Då blir allt så mycket lättare, visst är det skönt? :D

En till sak jag tänkt på, är jag ensam om att vilja käka hamburgare med kniv och gaffel? Jag vet inte varför, men det känns så slibbigt att äta en hamburgare med händerna om man sitter på en middag eller något liknande när man absolut inte vill ha mat runt munnen. Plus så brukar man ju tappa typ sallad och sånt när man äter och jag är elit på att spilla. Så, kniv och gaffel, är jag ensam?

Tredje saken som jag tänkt på, ska jag byta ifrån blogg.se till nattstad? Jag har lite beslutsångest, eftersom jag inte vill hoppa fram och tillbaka mellan olika bloggar och bloggportaler eftersom jag vill ha HELA mitt liv nedskrivet på en blogg, helst :) Så frågan är ju, ska jag satsa på att byta till nattstad och fixa allt nytt och fräscht där? Behöver verkligen en ny uppdaterad header tillexempel.
 
Uppdaterar med två nya bilder :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: olivia

Hihi jag på båda bilderna! :D
Om du byter till nattstad går det att importera denna bloggen dit! :) <3

2013-01-23 @ 19:10:09
URL: http://www.oliviatollesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0